wtorek, 28 sierpnia 2018

Odpowiedź Dla Adma Śmiecha

Do Adama Śmiecha
Panie Śmiech wiem że pan czytał co ja napisałem i odpisała że rzadko czyta u innych osób tak trafne oddanie charakterystyki własnej osoby.
To brzmi jakby pan przyznał że zlustrowałem a stara śpiewka,, niewinny się nie tłumaczy” bardzo często stosują ludzie winni. Ja też znam bardzo wiele aforyzmów jak na przykład ,,ciągnie swój do swego” oraz ,, kto z kim przystaje takim się staje” jest też jeszcze kolejny ,, pokaż mi swoich wrogów i swoich przyjaciół a powiem ci kim jesteś” jestem dobry w aforyzmach bo są bardzo przydatne.Jestem dobrym portrecistą psychologicznym a portret psychologiczny zrobiłem nie tylko panu ale również Pańskim towarzyszom i towarzyszkom jak Jan Engelgard,Zbigniew Lipiński,Maciej Eckerdt,Agnieszka Piwar,Marzena Zawodzińska może Miksa w najlepszym wypadku jest półgłówkiem. Albin Siwak w napisał że są gazety krytyczne do tego co są dzieje są po to by spuścić powietrze tak jak podczas terroru w ZSRR umyślnie tworzono fałszywych opozycjonistów i organizacje by wyłapać właściwych.
Nie dam się nabrać na to że coś napiszecie nie tak o amerykanach czy żydach.Narodowiec musi odrzucić liberalizm bo liberalizm i nacjonalizm to przeciwieństwa, liberalizm to trucizna produkcji anglosaskiej często też żydowskiej nie pasuje to do endeka. Zlustrowałem was i twierdzę że jesteście wentylami bezpieczeństwa aby spuszczać przysłowiową parę w gwizdek.
Nie jest mi z panem i pana towarzychem po drodze uważam was za kanalie
Na koniec odpowiem Panu aforyzmem ze Świętoszka Moliera który absolutnie obrazuje pana i pana towarzycho.
,,I gdy chcą kogoś zgubić osłonią gdy trzeba".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz